http://www.kupujemy.pl Komórka

Friday, March 13, 2009

Mimo iż oficjalnie nowa oferta Play Fresh oraz szeroko zakrojona akcja marketingowa startują dopiero w poniedziałek, to już cieszy się ona dużym powodzeniem. Już kilkadziesiąt tysięcy użytkowników Play zmieniło swoją ofertę pre-paid mimo iż informacja o pojawieniu takiej możliwości nie była jeszcze szeroko reklamowana przez operatora.

Jednak jak poinformował Marcin Wieczorkowski, brand manager Play, operatorowi zależy także na „imigrantach” z innych sieci. Prawdopodobnie już niedługo rozpocznie się akcja edukowania Polaków o tej usłudze, a przy okazji przechodzenia właśnie na Play Fresh. Dodatkowym argumentem mają być bonusy dla wszystkich przenoszących numer. Mają one zrekompensować koszty przeniesienia numeru, czyli ok. 50 zł, które klienci muszą zapłacić dotychczasowemu operatorowi. Podobne bonusy już od dawna istnieją w ofertach na abonament.

Źródło: Play,portal Twoja Komórka

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Name:
Location: village, Poland

Powered by Blogger