Od marca markę Play obsługują dwie agencje kreatywne Brain oraz Change Integrated. Możemy się więc spodziewać reklamowego szturmu operatora.
Ciekawa kreacja i świetne wykonanie wszystkich materiałów reklamowych są dla nas kluczowe. Jestem przekonany, że współpraca z dwoma agencjami zagwarantuje nam najwyższy poziom obsługi i wzmocni nasz przekaz komunikacyjny. – komentuje wynik przetargu CMO Play Bartosz Dobrzyński
Change zaprezentowała bardzo świeże i wyróżniające podejście realizujące strategię Play i jest odpowiedzialna za najbliższe kluczowe dla Play kampanie rynku prepaidowego i postpaidowego. – dodaje Marcin Wieczorkowski, Brand Communication Director Play.
Poszczególne projekty produktowe będą realizowane przez agencję, która zaproponuje najlepsze, intrygujące dla konsumenta, przełamujące rynkowe schematy rozwiązanie kreatywne.
Źródło: Play,portal Twoja Komórka
0 Comments:
Post a Comment
<< Home